مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان ایرپاد تک گوش

تاریخچه تولید ایرپاد تک گوشتوزیع کنندگان اصلی ایرپاد تک گوش

ایرپاد تک گوش یک هدفون لوکس است که به صورت وایرلس عمل می کند.از نظر بسیاری از کاربران کیفیت صدای ایرپاد بسیار خوب است. ایرپاد برای اینکه بتواند صدای شما را شمرده تر و واضح تر نشان دهد واز صدای محیط تفکیک دهد از قابلیت حذف نویز استفاده می کند.با دستگاه مقصد به طور کاملا هوشمند ارتباط برقرار می‌نماید. این قابلیت ایرپاد تک گوش را به یک وسیله منحصر به فرد تبدیل نموده است.

خرید ارزان ایرپاد تک گوش

تاریخچه تولید ایرپاد تک گوش

تاریخچه تولید ایرپاد تک گوش

ایرپادتک گوش یک هدفون درون گوشی بی سیم است که نخستین بار در سال 2016 توسط شرکت اپل معرفی شد.ایرپاد تک گوش دارای شتاب سنج ،سنسورهای نوری دوگانه ،میکروفون دوم برای حذف نویز و… در ساختار خود مجهز شده اند.در ایرپاد تک گوش دو سنسور نوری وجود دارد ، یکی از سنسورها وظیفه تشخیص هدفون درون گوش شما رابرعهده دارد.می تواند تشخیص دهد شما در حال استفاده از هدفون هستید یا نه سنسور حرکت است.

اگر شما در حال حرکت باشید وقتی به ایرپاد ضربه می زنید ، دستگاه این ضربه را تشخیص داده و اقدام به فعال سازی دستیار سوتی سیری می کند. سنسور بعدی سنسور تشخیص صحبت است که دستگاه را قادر می سازد با دستیار سیری ارتباط برقرار کند.یک جعبه شارژ نیز دارد .

با اتصال ایرپاد به این جعبه شارژ می توانید در مواقع ضروری میزان شارژ ایرپاد را افزایش دهید.حدود 15 دقیقه ایرپاد را به جعبه شارژ متصل کنید،حدود سه ساعت شارژ بیشتر در یافت خواهید کرد.

علاوه براین دستیار صوتی سیری در ایرپاد موجود است که دیگر نیازی به کنترل دستی برای کنترل صدای ایرپاد،برقراری تماس های تلفنی نخواهید داشت، بنابراین زمانی که در حال انجام کارهای منزل و یا کارهای اداری خودهستید دیگر لازم نیست گوشی هوشمندتان رابا خود به همراه داشته باشید.

اگر هنگام گوش دادن به موسیقی، ایرپاد را از گوش خود خارج کنید بمنظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی باتری پخش موسیقی متوقف می‌شود. همچنین اگر هنگام باز کردن جعبه ایرپاد دستگاه شما نزدیک به آن باشد یک پاپ آپ بر روی گوشی شما ظاهر می‌شود که نشان دهنده اتصال این دو با یکدیگر خواهد بود و این اجازه را به شما می‌دهد که موسیقی خود را پخش نمایید.

توزیع کنندگان اصلی ایرپاد تک گوش

توزیع کنندگان اصلی ایرپاد تک گوش برخی از تولیدکنندگان، محصولات خود را با طراحی بسیار زیبا تولید و با قیمتی ارزان‌تر روانه بازار می کنند تا بتوانند کاربران را به خرید محصول خود ترغیب کنند.

توزیع ایرپاد تک گوش در سایت حاضر با تمام برندهای موجود در بازار از جمله سامسونگ ، هواوی ، شیامی، ال جی، نوکیا، ایسوز، لنوا انجام می شود. برای خرید ایرپاد تک گوش شما می توانید با کارشناسان سایت حاضر تماس حاصل فرمایید و مشاور لازم در هنگام خرید کسب نمایید.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید