مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید محافظ صفحه نمایش ضدضربه

اطلاعاتی درباره محافظ صفحه نمایش ضدضربهعرضه مستقیم محافظ صفحه نمایش ضدضربه

یکی از مهمترین قسمت های موبایل که قیمت و ارزش خیلی بالایی داشته، صفحه نمایش است که برای مراقبت از آن از محافظ صفحه بهره می برند؛ در واقع محافظ صفحه سبب می شود تا اگر به گوشی ضربه ای به طور ناخواسته وارد شد یا به زمین افتاد، از شوک ناشی از ضربات در امان مانده و آسیبی متوجه آن نشود. حال اگر تصمیم به خرید محافظ صفحه نمایش گرفته اید، یکی از جدیدترین و بهترین مدل هایی که می توانید انتخاب نمایید، محافظ صفحه نمایش ضدضربه می باشد.

خرید محافظ صفحه نمایش ضدضربه

اطلاعاتی درباره محافظ صفحه نمایش ضدضربه

اطلاعاتی درباره محافظ صفحه نمایش ضدضربه یکی از راه هایی که برای مراقبت از صفحه نمایش موبایل می توان انجام داد، استفاده از محافظ صفحه نمایش است که به هنگام خرید گوشی، تهیه این محصول هم ضروری می باشد، گفتیم که یکی از جدیدترین و برترین محافظ موجود، محافظ صفحه نمایش ضدضربه است که اطلاعاتی را درباره آن ارائه خواهیم داد:

  1. این محصول متناسب با مدل و نوع گوشی، به بازار ارائه شده که از آن جمله می توان محافظ گوشی سامسونگ، محافظ ال جی، هوآوی، شیائومی، لنوو و ایسوز را نام برد.
  2. از قابلیت کاور کردن کامل صفحه نمایش برخوردار بوده و تمام بخش های آن را از ضربه حفظ می نماید.
  3. به نحوی طراحی و ساخته شده که حتی در محیط های پرنور هم کارایی داشته و چشم فرد را اذیت نخواهد کرد.
  4. صفحه نمایش را با همان شفافیت و وضوح اصلی اش نشان می دهد.
  5. ضخامت بسیار کمی داشته و از طراحی زیبا بهره برده است.
  6. همچنین نسبت به لغزش مقاوم می باشد.

عرضه مستقیم محافظ صفحه نمایش ضدضربه

عرضه مستقیم محافظ صفحه نمایش ضدضربه یکی از محصولات الکترونیکی بسیار مهم که اکنون به یکی از گرانترین لوازم نیز تبدیل شده، گوشی موبایل است که هر شخص آن را به همراه داشته و ضمن برقراری تماس و پیام با دیگران از طریق آن می تواند از دیگر قابلیت های ویژه این گوشی هوشمند هم استفاده نماید.

اما یکی از اجزاء موبایل که بیشترین ارزش و اهمیت را داشته و ضمناً از حساسیت زیادی هم برخوردار می باشد، صفحه نمایش است که تمامی کارایی های موبایل به آن وابسته می باشد، یک گوشی هر چقدر هم که پیشرفته بوده و از اجزای داخلی عالی بهره برده باشد، اما بدون صفحه نمایش، کارکرد اصلی اش را از دست داده و بی ارزش و بلااستفاده خواهد شد؛ به همین دلیل هم تولیدکنندگان اقدام به تولید و عرضه محصول کاربردی و مفیدی مثل محافظ صفحه نمایش نموده اند که بهترین کارایی را از خود بروز می دهد.

حال با توجه به ضرورت غیر قابل انکار محافظ صفحه نمایش موبایل، اقداماتی موثر جهت فروش و عرضه محافظ صفحه نمایش صورت گرفته و یکی از عرضه کنندگان برتر که این اقدام را به صورت مستقیم انجام داده و لذا می توانید از طریق آن انواع محافظ صفحه نمایش ارزان و درجه یک و متعلق به گوشی های برند را تهیه نمایید، مرکز فوق می باشد.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید