مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نحوه سفارش محافظ صفحه نمایش ضدضربه

نقش اصلی محافظ صفحه نمایشفروش ویژه محافظ صفحه نمایش هواوی

سفارش محافظ صفحه نمایش ضدضربه از طریق همین سایت برای مشتری فراهم می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی و مشاوره لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید و با ارسال محصول به نشانی مورد نظر مشتری از پرداخت هزینه های جانبی پیشگیری می گردد.

نحوه سفارش محافظ صفحه نمایش ضدضربه

نقش اصلی محافظ صفحه نمایش

نقش اصلی محافظ صفحه نمایش یکی از لوازم جانبی مهم انواع گوشی هوشمند و تبلت محافظ صفحه نمایش می باشد که از هرگونه خط و خش بر روی صفحه موبایل پیشگیری می کند و در برابر ضربه از گوشی محافظت می نماید. این محصول در انواع جنس های مختلف پلاستیکی، شیشه ای و …. وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت و ویژگی های خاصی می باشند.‌یه طور مثال نوع شیشه آن بسیار شفاف بوده و از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. نمونه پلاستیکی آن قیمت ارزان تری نسبت به مدل های دیگر دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد

این محافظ ضخامت کمی داشته و چسبندگی بسیار خوبی به گوشی دارد و از هرگونه خراشیدگی بر روی گوشی جلوگیری می کنند. در هنگام نصب این محافظ باید بین صفحه گوشی و محافظ هوا و غباری قرار نگیرد و محکم به صفحه بچسبد. قیمت انواع محافظ صفحه با توجه به کیفیت و جنس آن، برند و شرکت تولید کننده، اندازه و‌ ضخامت، روش خرید و فروش، نوسانات نرخ ارز و …. متفاوت است.

فروش ویژه محافظ صفحه نمایش هواوی

فروش ویژه محافظ صفحه نمایش هواوی این روزها فروش ویژه محافظ صفحه نمایش هواوی به شیوه های مختلف در سراسر کشور در حال انجام می باشد که با توجه به کیفیت بالا و کارایی مطلوب استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری‌ از مشتریان انواع محافظ صفحه نمایش را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. در حال حاضر بازار فروش محافظ موبایل بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است.

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل از جمله محافظ صفحه نمایش مشغول فعالیت هستند و این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن طراحی و تولید می کنند. این شرکت های تولید کننده استانداردهای لازم را در ساخت این محصول رعایت نموده تا بتوانند کالایی با عملکرد مناسب و دوام بالا را تولید و به دست مصرف کننده برسانند و ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید