مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل ارزان انواع موبایل در بازار

قیمت ارزان بهترین کابل و مبدل گوشی موبایلخرید اینترنتی کابل شارژر گوشی موبایلپخش عمده کابل و اتصالات کامپیوترفروشگاه بهترین مارک کابل شارژر گوشی موبایل

کابل های رابط موبایل در زندگی دیجیتال امروز نقش مهمی دارند و انواع مختلفی از آن ها وجود دارد که برای اتصالات مختلف استفاده می شوند و هر کدام قیمت های متفاوتی نیز دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی قیمت کابل انواع موبایل ارزان و دیگر ویژگی های آن بپردازیم.قیمت کابل ارزان انواع موبایل در بازار

قیمت ارزان بهترین کابل و مبدل گوشی موبایل

قیمت ارزان بهترین کابل و مبدل گوشی موبایلهمه گوشی های موبایل دارای پورت هایی برای انتقال جریان برق، محتواهای صوتی و تصویری می باشند که برقراری رابطه از این پورت ها با جریان برق یا دستگاه های دیگر به وسیله کابل ها برقرار می شود.

همه ی افراد هر زمان که شارژ باتری گوشی خالی شد به سراغ شارژر رفته تا مجددا گوشی خود را شارژ کنند در واقع شارژر وسیله ای است که هر روز با آن سروکار داریم بنابراین کیفیت و قیمت ارزان و مناسب این محصول حائز اهمیت است هر چند قیمت این محصول با توجه به عواملی مثل طول و جنس کابل و برخی دیگر از قابلیت ها متفاوت است.
 حتما شما هم با مشکل خرابی زود هنگام کابل های شارژر روبرو شده اید زیرا این شارژرها به طور مداوم استفاده می شوند و گاهی اوقات به درستی نمی توان از آن ها نگهداری کرد بنابراین انتخاب شارژر و کابلی که دوام مناسبی داشته باشد و به سرعت باتری گوشی را شارژ کند اهمیت فراوانی دارد و همه ی خریداران به دنبال آن هستند.

انواع کابل شارژر از نظر نحوه ساخت و شکل متفاوت می باشد و این کابل ها دارای سوکت هایی می باشند که در برخی گوشی ها اختصاصی می باشد.

امروزه نیز کابل هایی وارد بازار شده اند که به کابل شارژر مغناطیسی معروف شده اند که باعث تفاوت در سیم شارژر می شود به طوری که نتوان از هر سیم شارژری برای همه ی گوشی ها استفاده کرد.
 کابل شارژر تاثیر زیادی بر دوام و عمر مفید باتری شما دارد هم چنین بر سرعت و کیفیت انتقال برق به باتری گوشی شما نیز تاثیرگذار است بنابراین همیشه سعی کنید کابل اصل و مرغوب برای گوشی خود تهیه کنید.

اندازه کابل بهتر است خیلی بلند نباشد چرا که که اگر اندازه سیم شارژر استاندارد نباشد، روند شارژ شدن گوشی به طول می انجامد هم چنین توصیه می کنیم هیچ گاه از کابل هایی که آسیب دیده اند استفاده نکنید چرا که باعث خرابی باتری گوشی نیز می شود.

خرید اینترنتی کابل شارژر گوشی موبایل

اینترنت و فضای مجازی نقش تاثیرگذاری بر همه ی ابعاد زندگی انسان از جمله خریدها و معاملات آن ها گذاشته است تا جایی که بسیاری از افراد به دلیل سبک زندگی مدرن تمایل به خرید اینترنتی پیدا کرده اند.

مشاهده انواع کابل شارژر گوشی، اطلاع از قیمت های آن، مشاهده ویژگی کابل ها و روش صحیح نگه داری از کابل شارژر همه اطلاعاتی هستند که در یک خرید آنلاین به طور کامل به دست مشتری می رسد و خریدار با آگاهی کامل می تواند اقدام به خرید کنند.

توجه به جنس، اندازه و قابلیت های کابل از جمله مواردی است که هنگام خرید کابل شارژر باید به آن توجه شود که در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.  

اصولا فروشگاه های اینترنتی خرید آنلاین کابل شارژر برای آسانتر شدن خرید این محصولات ایجاد شده اند و همین موضوع در راستای اهداف مجموعه ما نیز می باشد و در تلاشیم تا انواع مختلف کابل شارژر و سایر لوازم جانبی تلفن همراه را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در مدت زمان کوتاه به دست شما مشتریان گرانقدر برسانیم.

پخش عمده کابل و اتصالات کامپیوتر

پخش عمده کابل و اتصالات کامپیوتراز آن جا که لوازم جانبی تلفن همراه و به طور کلی کالای دیجیتال جزو یکی از اساسی ترین نیازهای بشر امروزی شده است؛ بسیاری از افراد به فکر ایجاد کسب و کار در این حوزه افتاده اند که بازاری گسترده و سودآور نیز دارد.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر شامل پخش عمده کابل گوشی، انواع قاب محافظ، گلس، هندزفری، فلش، رم، ماوس، برچسب کیبورد، هدفون و … می شود. خرید عمده این محصولات برای فروشگاه های کوچک عرضه کننده کالای دیجیتال بسیار به صرفه تر است و آنان می توانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از عمده فروشی ها تهیه کنند و به واسطه خرید عمده از تخفیفات ویژه هنگام خرید بهره مند شوند.
برای خرید کابل اصلی سامسونگ وبرندهای دیگر و سایر لوازم جانبی تلفن همراه و کامپیوتر به صورت عمده و جزئی با کارشناسان فروش سایت در تماس باشید تا مدل های مختلف، ویژگی و کیفیت هر یک از محصولات موجود را برایتان توضیح دهند و شما را در خریدی مطمئن یاری کنند.

فروشگاه بهترین مارک کابل شارژر گوشی موبایل

یکی از چیزهایی که خریداران همیشه به آن توجه می کنند برند محصول می باشد اما بهترین مارک کابل شارژر کدام است و هنگام خرید آن به چه نکات دیگری باید توجه کرد؟  درست است که برخی از برندها به سبب کیفیت قابل قبولی که از خود ارائه داده اند در بازار مشهورتر هستند اما به تنهایی کافی نیست بلکه خرید از مراکز معتبر و مطمئن نیز اهمیت دارد.

از نکات دیگری که هنگام خرید کابل شارژر باید به آن توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1. جنس مواد: کابل گوشی موقع قرار گرفتن در کیف، کشو و یا هنگام استفاده خم می شود بنابراین جنس روکش باید مقاوم بوده تا باعث از بین رفتن و خرابی رویه نشود. جنس اغلب کابل های مرغوب از پی وی سی، پلیمر و نایلون های بافته شده می باشد.

2. پوشش مناسب: پوشش مقاوم باعث طول عمر کابل می شود و توصیه می شود از کابل هایی که پوشش چند لایه دارند استفاده شود.

3. طول مناسب: طول کابل بنا بر استفاده می تواند متفاوت باشد برای مثال اندازه استاندارد کابل برای استفاده در پریز برق، 1متر، در پاور بانک 25 سانتی متر و برای استفاده در ماشین 3 – 2 متر می باشد. 

4. امکان انتقال اطلاعات: کابل های شارژر به عنوان رابطی بین شارژر و گوشی وظیفه شارژ موبایل را بر عهده دارند اما گاهی نیاز می شود اطلاعاتی را بین گوشی و کامپیوتر انتقال داد که این کار را نیز کابل های شارژر انجام می دهند.

5. امکان فست شارژ: فست شارژ امکان شارژ گوشی در مدت زمان کوتاه را فراهم می کند البته خود شارژر باید این قابلیت را داشته باشد بنابراین اگر این ویژگی برایتان مهم است و شارژر گوشیتان این قابلیت را دارد می توانید نسبت به خرید این نوع از کابل ها اقدام کنید.

 

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید