مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع عمده گلس گوشی اورجینال

همه چیز درباره گلس های اورجینالوارد کننده انواع گلس گوشی اورجینال

همانگونه که می دانید گلس یک لایه محافظی قدرتمند است که بر روی صفحه گوشی نصب شده و آن را از قرار گرفتن در معرض ضربه، خط و خش در امان نگه می دارد. اگر شما نیز قصد خرید کلی انواع گلس برای گوشی را دارید می توانید با مجموعه ما که یکی از بزرگترین شرکت های توزیع عمده گلس گوشی اورجینال در ایران است همراه بوده و بهترین برندهای این محصول را با قیمت مناسب سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

توزیع عمده گلس گوشی اورجینال

همه چیز درباره گلس های اورجینال

همه چیز درباره گلس های اورجینال یکی از مهمترین ابزارهایی که باید حتماً آن را به همراه گوشی خریداری کنید، گلس است. این محصول که دارای جنس های مختلفی می باشد می توان به بهترین شکل ممکن از صفحه نمایش گوشی شما محافظت نموده و باعث شود که با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید؛ زیرا ایجاد خط و خش بر روی صفحه گوشی یکی از مهمترین مواردی است که از ارزش و بهای آن کاسته و شکل ظاهری آن را نازیبا می کند.

خوشبختانه این روزها برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصول به فعالیت مشغول می باشند و ما در بازار شاهد ارائه و فروش انواع گلس های اورجینال هستیم.
گلس های اورجینال دارای دو جنس شیشه ای و پلاستیکی می باشند؛ نوع شیشه ای آن قابلیت شکل پذیری و قدرت انعطاف ندارد، اما با این وجود می تواند به بهترین شکل ممکن از صفحه نمایش گوشی محافظت کند، اما با این وجود این روزها استفاده از نوع پلاستیکی این گلس ها به سبب پوشش دهی بالا و قیمت مناسب متداول تر است.

گفتنی است که یک گلس اورجینال و با کیفیت به بهترین شکل ممکن بر روی صفحه نمایش موبایل چسبیده و در اثر استفاده مکرر از گوشی موبایل یا ضربه های احتمالی، از آن جدا نمی شوند.

وارد کننده انواع گلس گوشی اورجینال

وارد کننده انواع گلس گوشی اورجینال در کشورمان ایران شرکت های معتبری وجود دارند که به عنوان وارد کننده گلس اورجینال به فعالیت مشغول بوده و بهترین برندهای این محصول را از سایر نقاط جهان وارد می نمایند؛ در واقع می توان گفت در جهان و کشورهایی مانند چین مراکز تولیدی مختلفی وجود دارند که بهترین و عالی ترین نوع این گلس ها را بر مبنای نوع گوشی های موبایل تولید کرده و آنها را به سایر نقاط جهان صادر می کنند.

شایان ذکر است که این نوع گلس ها در ابتدا به صورت کاملاً معمولی و تخت تولید می شدند، اما با خمیده شدن گوشی های موبایل شرکت های تولید کننده گلس نیز تصمیم گرفتند تغییراتی در آنها به وجود آورده و گلس هایی را تولید کننده از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید