مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده کابل شارژر هواوی

مزیت های ویژه کابل شارژر هواویفروشگاه معتبر کابل شارژر هواوی

کابل شارژر هواوی یکی از کابل های بسیار با کیفیت است و جنس سیم به کار رفته در آن بسیار مرغوب است و این کابل گوشی های هواوی را با سرعت بالایی شارژ می کند و در اصطلاح به آن فست شارژ نیز گفته می شود.
کابل شارژر یکی از وسایلی است که بر کیفیت شارژ گوشی و طول عمر باتری گوشی تاثیر مستقیم دارد و بنابراین انتخاب آن باید با آگاهی بالایی انجام شود و برای خرید کابل شارژر هواوی با کیفیت به وب سایت پخش کابل شارژر هواوی مراجعه کنید.

پخش کننده کابل شارژر هواوی

مزیت های ویژه کابل شارژر هواوی

مزیت های ویژه کابل شارژر هواوی شارژر هواوی باتری گوشی را با سرعت بسیار بالایی شارژ می کند زیرا سیم آن توانایی عبور شدت جریان بالایی دارد ، همچنین آداپتور این شارژر از ولتاژ بالایی برخوردار است و در این ولتاژ کاملا کنترل شده است و هیچگونه آسیبی به باتری گوشی وارد نمی کند و این مورد یکی از مزیت های ویژه کابل شارژر هواوی به شمار می آید.

کابل شارژر هواوی دارای سیستم تایپ سی است ، این سیستم سبب افزایش کیفیت شارژ گوشی می شود ، از خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی جلوگیری می کند و همچنین طول کابل شارژر هواوی در سایزهای نیم متری ، یک متری ، دو متری تولید می شود ، تنوع اندازه ی بالایی دارد و می توان طول سیم شارژر را با توجه به سلیقه و نیاز شخصی انتخاب کرد.

بهتر است که از از شارژرهایی که دارای طول سیم نیم متری و یک متری هستند استفاده شود زیرا این شارژرها در مدت زمان کمتری گوشی را شارژ می کنند و کابل هایی که طول سیم بلندی دارند دیرتر باتری گوشی را شارژ می کنند.

سوکت اکثر شارژرهای هواوی دارای زاویه ی نود درجه است ، به همین دلیل همزمان با شارژ شدن گوشی می توان از گوشی نیز استفاده کرد ، سیم کابل این شارژر از ضخامت خوبی برخوردار است و به همین دلیل سیم آن به سرعت آسیب نمی بیند و دچار پارگی نمی شود.

فروشگاه معتبر کابل شارژر هواوی

فروشگاه معتبر کابل شارژر هواوی کابل شارژر گوشی هواوی دارای سیستم کنترل کننده ی ولتاژ و آمپراژ است و استفاده از این کابل در هنگام نوسانات برق سبب آسیب به باتری گوشی نمی شود و همچنین طول آن قابل تنظیم شدن است و می توان اندازه ی آن را به صورت دلخواه تنظیم کرد.
از کابل شارژر گوشی هواوی برای شارژ کردن سایر گوشی ها نیز می توان استفاده کرد زیرا این شارژر دارای سیستم تایپ سی می باشد و قیمت این شارژرها به اورجینال بودن آنها و ضخامت و طول سیم آنها بستگی دارد و برای استعلام قیمت این کابل ها و خرید کابل شارژ هواوی اورجینال با مناسبترین قیمت به وب سایت فروشگاه شارژر هواوی مراجعه نمایید.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید