مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

محل فروش کلگی شارژر فست سامسونگ

ویژگی های مهم کلگی شارژر فستقیمت کلگی شارژر فست سامسونگ

در محل فروش کلگی شارژر فست سامسونگ محصولی اصل با قیمت مناسبی به صورت آنلاین در اختیار مشتریان گذاشته می شود تا امکان خریدی مطمئنی برای همه مشتریان در سراسر کشور وجود داشته باشد.

کلگی شارژر فست مطابق با تکنولوژی Fast Charging ساخته شده است و برای شارژ کردن گوشتی در کمترین زمان استفاده می شود بدون این که به موبایل آسیبی وارد کند در واقع این محصول توان و ولت بیشتری را به گوشی منتقل می کند تا در سریع ترین زمان موبایل شارژ شود.

محل فروش کلگی شارژر فست سامسونگ

ویژگی های مهم کلگی شارژر فست

ویژگی های مهم کلگی شارژر فست

ویژگی های مهم کلگی شارژر فست شامل موارد مقابل هستند: عبارت Asaptive Fast Charging روی آن درج شده است که این نشان می دهد که تکنولوژی فست شارژ در تولیدش رعایت شده است. دارای استاندارد های لازم مانند USB Power Delivery می باشد.

بیشتر گوشی هایی که امروزه تولید می شوند دارای تکنولوژی فست هستند و شما می توانید به راحتی داخل تنظیمات گوشی خود شوید و سپس وارد تنظیمات باتری شوید و گزینه Fast Cable Charging را فعال کنید و در صورتی که نخواستید از شارژر فست استفاده کنید می توانید همین گزینه را غیر فعال نمایید.

استفاده از کلگی شارژر فست باعث می شود گوشی شما کمتر از یک ساعت شارژ شود بدون این که باتری موبایل داغ گردد که این می تواند باعث صرفه جویی در انرژی برق شود و شما بتوانید سریع موبایل خود را از کلید برق بکشید که این به نوبه خودش سبب افزایش عمر گوشی شما می شود.

استفاده از این نوع لوازم جانبی موبایل می تواند باعث شود تا شما بتوانید به موقع کار های خود را به وسیله موبایل انجام دهید چون سبب می شود تا گوشی شما در کمتر از یک ساعت کاملا پر شود بدون این که باتری موبایل شما خراب شود.

قیمت کلگی شارژر فست سامسونگ

قیمت کلگی شارژر فست سامسونگ قیمت کلگی شارژر فست سامسونگ با توجه به تغییرات نرخ ارز دارای نوساناتی می باشد علاوه بر این عواملی مانند روش خرید ( بدون واسطه یا با واسطه )، نوع خرید ( عمده یا خرده ) و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت کلگی شارژر سامسونگ تاثیر گذار هستند.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید باید به نکات زیر هم توجه بفرمایید:

  • با توجه به مدل و نوع گوشی کلگی را خریداری کنید.
  • از اصل بودن محصول اطمینان یابید تا به گوشی شما آسیبی وارد نکند.
  • بر اساس مدل موبایل کلگی را انتخاب نمایید تا ظرفیت شارژ کردن گوشی شما را داشته باشد.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول حتما به سراغ برند های معتبر بروید چون عبارت Fast Cable Charging روی تمام کلگی های شارژر فست ثبت شده است که این دلیل برای فست بودن آن نمی باشد.
محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید