مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت باطری موبایل در شرکت های وارداتی

فروش انواع باطری موبایل اصل و درجه یک با بهترین قیمتشرکت های وارد کننده باطری موبایل اورجینال در تهرانقیمت روز انواع باطری موبایل در شرکت های وارداتیفروشندگان باطری موبایل اورجینال و ارزان در تهران

با توجه به گسترش استفاده از موبایل و لوازم جانبی آن، واردات آن هم افزایش یافته است. طبق آمارها بیشترین خرید در بازار لوازم جانبی گوشی مربوط به خرید باتری است. باطری موبایل همواره یکی از دغدغه های کاربران و همچنین شرکت های سازنده است. چون کاربران میزان شارژ دهی بالا را یکی از معیارهای اصلی انتخاب و خرید گوشی در نظر می گیرند و شرکت های سازنده هم به دنبال افزایش کارایی شارژ باطری موبایل هستند. با توجه به افزایش تقاضا، بازار شرکتهای وارداتی لوازم جانبی و قطعات موبایل هم برای واردات باطری بسیار داغ است و سالانه میلیاردها تومان را صرف واردات لوازم جانبی از چین و دبی می کنند. حال ما در اینجا نوع و قیمت باطری موبایل در شرکت های وارداتی را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت باطری موبایل در شرکت های وارداتی

فروش انواع باطری موبایل اصل و درجه یک با بهترین قیمت

فروش انواع باطری موبایل اصل و درجه یک با بهترین قیمتانواع مختلف باطری موبایل توسط شرکت های گوناگون تولید و روانه بازار می شود که هر دستگاه موبایل با توجه به نوع برند و ساخت داخلی آن، دارای باطری مخصوصی می باشد. اکثر موبایل های جدید دارای باطری داخلی هستند و برای تعویض نیاز به تعمیرکار موبایل دارند.

شرکت های تولید کننده باطری معمولا اطلاعاتی را بر روی باطری های تولید شده درج می کنند که مهمترین آنها عبارت است از: ظرفیت باطری، ولتاژ، نوع و مدل باطری. 

انواع باتری موبایل عبارت است از:

  • باطری های لیتیوم پلیمری Li-Ion polymer
  • باطری های یون لیتیومی Lithium-Ion
  • باطری های نیکل کادمیم nickel-cadmium

به روزترین باطری های موجود در بازار از نوع باطری های لیتیومی هستند.
باطری گوشی موبایل بعد از مدتی فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد. برای همین کاربران باید خیالشان از بابت خرید باطری اصل آسوده بوده و از مراکز فروش مطمئن آن، اطلاع داشته باشند. کاربران موبایل هنگام خرید باید باطری با کیفیت اصلی خریداری کنند. چون در صورتی که باطری اورجینال نباشد، بعد از مدت کوتاهی از کار می افتد، باد می کند و یا بسیار داغ می شود به حدی که آتش می گیرد و باعث آسیب رساندن به گوشی موبایل می شود. برای همین باید حتما به مراکز فروش انواع باطری موبایل اصل و درجه یک با بهترین قیمت مراجعه کنند.

شرکت های وارد کننده باطری موبایل اورجینال در تهران

شرکت های وارد کننده باطری موبایل اورجینال در تهرانهمه ما می دانیم که پیشرفته ترین گوشی ها هم ممکن است روزی دچار مشکل شوند، مثلا باطری آنها فرسوده شود، برای همین اطلاع از یک مجموعه حرفه ای و تخصصی که در زمینه تعمیرات موبایل و یا تأمین قطعات اصل و لوازم جانبی آن فعالیت داشته باشد بسیار ضروری است.
شاید فکر کنید که خود کمپانی های تولید کننده گوشی تمام لوازم جانبی آن را تهیه می کنند و هر وقت لوازمی مثل باطری برای گوشی لازم داشته باشید به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. اما باید بدانید که این طور نیست.
برندهای مهم گوشی در جهان، مثل سامسونگ، اپل و … از شرکت های مهم، مثلا از یک شرکت فنلاندی می خواهند که در تهیه این لوازم با آنها همکاری کنند. همین امر باعث می شود که برخی لوازم جانبی اورجینال نباشد. چون خیلی از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی، برای پایین آوردن قیمت تولید و سود بیشتر اقدام به تولید محصولات بی کیفیت می کنند.
متاسفانه امروزه وجود باطری های فیک و کپی در بازار زیاد شده است. چون برخی شرکتهای وارداتی دقت لازم را در انتخاب باطری اصل و واردات آن به کشور نمی کنند و برخی هم تعمدا این گونه محصولات را وارد بازار می کنند. شرکت های وارد کننده باطری موبایل اورجینال در تهران، باطری های اصل را از طریق شرکت های معتبر وارد می کنند و کاربران می توانند باطری اصل را از آنجا و یا فروشگاه های معتبر آنها تهیه کنند.

قیمت روز انواع باطری موبایل در شرکت های وارداتی

قیمت روز انواع باطری موبایل در شرکت های وارداتیامروزه گوشی های هوشمند بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند، به طوری که بسیاری از ما نمی توانیم زندگی بدون تلفن همراه را تصور کنیم. در ابتدای اختراع تلفن همراه، موضوع مهم فقط برقراری ارتباط و بعد از آن ارسال پیام بود. اما با پیشرفت تکنولوژی، تماس و ارسال پیام حداقل کاری است که یک گوشی هوشمند می تواند انجام دهد.
با توجه به گستردگی استفاده از گوشی موبایل موضوع مهم و البته بزرگ ترین دغدغه شرکت های سازنده و همچنین کاربران، شارژ باطری موبایل شد. دغدغه میزان نگهداری شارژ و نحوه شارژ باطری و همچنین مشکلاتی اعم از عمر کوتاه بعضی باطری ها و تهیه یک باطری اورجینال و اصل جایگزین، باعث شد که تکنولوژی ساخت و شارژ باطری ها دائم در حال پیشرفت باشد. به طوری که تولید کننده در صدد برآمدند تا باطری هایی با ظرفیت بالا تولید کنند.
اما مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که باطری های با ظرفیت بالا، وزن و حجم و ضخامت زیادی دارند و تولید باطری های با ظرفیت بالا که دارای وزن و حجم و ضخامت کم باشد باعث می شود قیمت تمام شده باطری بسیار بالا رود. این امر باعث شده شرکت های تولید کننده باطری، متناسب با نیاز کاربران و هزینه های متناسب و معقول اقدام به تولید باتری کنند.
شما می توانید قیمت روز انواع باطری موبایل در شرکت های وارداتی را از طریق سایتهای معتبر این شرکت ها دنبال کنید. این سایت ها، علاوه بر قیمت انواع باطری برندهای مختلف گوشی، مشخصات باطری مورد نظر را هم عنوان کرده و فروش آنها را با ضمانت و گارانتی انجام می دهد.
سایت هایی مثل «مرکز باطری» و یا «دنیای باطری» از جمله سایت های معتبر می باشد که انواع باطری اصل از جمله باتری اصلی آیفون، باطری اصلی سامسونگ و … را از طریق شرکتهای معتبر تهیه کرده و آن را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

فروشندگان باطری موبایل اورجینال و ارزان در تهران

فروشندگان باطری موبایل اورجینال و ارزان در تهراندر زمان خرید باطری باید به برند سازنده گوشی توجه داشت. معمولا باطری هایی که شرکت های تولید کننده گوشی تولید می کنند، از بهترین و مطمئن ترین باطری ها هستند. چرا که باطری های اصلی تولید شده توسط کمپانی مربوطه بهترین عملکرد را دارند. خرید باطری های ارزان قیمت تولید شده توسط کمپانی های متفرقه و خرید از فروشگاه های غیر معتبر، علاوه بر هزینه های تعویض مجدد و خرید دوباره باطری، می تواند سلامت انسان را نیز به خطر بیندازد.
بسیاری از فروشگاه ها و مراکز فروش باطری موبایل هستند که کار خود را به صورت تخصصی بر روی باطری های اصلی موبایل متمرکز کرده و با این هدف که مصرف کنندگان بتوانند باطری با کیفیت اصلی را خریداری کنند، پا به عرصه تجارت گذاشتند. آنها انواع باطری اورجینال را با قیمت مناسب و ارزان در اختیار کاربران قرار می دهند.
یکی دیگر از اهداف فروشندگان باطری موبایل اورجینال و ارزان در تهران، پشتیبانی بعد از خرید به کاربران است. متاسفانه بعضی از فروشگاه ها، بعد از خرید دیگر پاسخگوی مشتریان نیستند و آنها را سر در گم با مشکل به وجود آمده بعد از خرید رها می کنند. 

 

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید