مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم شارژر اصلی شیائومی

صفر تا صد تولید شارژر شیائومیشرکت تولیدی شارژر اصلی شیائومی

امروزه، داشتن تلفن همراه یک ضرورت است اما انرژی این دستگاه ها در مدت زمان مشخصی تخلیه می شود و نیاز به بازیابی دارد. شارژر اصلی شیائومی که ما به فروش می رسانیم وسیله ای است که برای تأمین جریان الکتریکی، در جهت مخالف جریان تخلیه، باتری یا سلول قابل شارژ استفاده می شود تا تلفن همراه انرژی خود را بازیابد. فروش شارژر اصل شیائومی به صورت مستقیم توسط ما انجام می شود.

فروش مستقیم شارژر اصلی شیائومی

صفر تا صد تولید شارژر شیائومی

صفر تا صد تولید شارژر شیائومی یک شارژر ساده با عبور جریان مستقیم ثابت یا ولتاژ، از جمله سایر موارد، به عنوان مثال برای فناوری سرب از طریق باتری شارژ می شود. شارژر ساده جریان خروجی خود را بر اساس زمان شارژ باتری تغییر نمی دهد. این سادگی آن را به یک شارژر ارزان قیمت، بلکه یک شارژر پایین نیز تبدیل کرده است.

این شارژر معمولاً مدت زیادی طول می کشد تا باتری را شارژ کنید تا از شارژ اضافی آسیب نبیند. حتی در این صورت، باتری که برای مدت طولانی در یک شارژر ساده نگهداری می شود، ظرفیت شارژ خود را از دست می دهد و می تواند غیر قابل استفاده شود.

برخی از شارژرها از فناوری شارژ پالس استفاده می کنند که در آن قطاری از پالس های جریان مستقیم بر روی باتری اعمال می شود، زمان بالا آمدن، دوره، فرکانس و دامنه آن با دقت زیادی کنترل می شود.

به طور کلی، شارژرهای باتری هوشمند حالت شارژ متفاوتی دارند، از نظر نوع باتری (اسید یا ژل) و همچنین از نظر شرایطی که در آن قرار دارند: حالت خوب به شارژ معمولی نیاز دارد، در حالی که اگر باتری برای مدت طولانی تخلیه شده باشد، به یکسان سازی نیاز دارید. بسته به حالت شارژ، ممکن است وسایلی که باتری بانک را تغذیه می کنند متصل باشند یا نباشند.

برخی از شارژرها به محض اتصال شارژر از پالس ها برای بررسی وضعیت باتری استفاده می کنند، سپس در مدت شارژ سریع به شارژ با جریان ثابت ادامه می دهند و در نهایت برای حفظ شارژ مجدداً هر چند بار یکبار دیگر پالس شارژ می شود.

شرکت تولیدی شارژر اصلی شیائومی

شرکت تولیدی شارژر اصلی شیائومی این مجموعه یکی از مهم ترین شرکای تجاری شرکت تولیدی شارژر اصلی شیائومی در ایران است. این شارژرها همه کاره ترین هستند. منحنی شارژ برای هر نوع باتری کاملاً قابل برنامه ریزی است (برای سلولهای جداگانه یا باتری های کامل با هر ولتاژ و ظرفیت معتبر است) و برای هر نوع شارژ اعم از معمولی یا سریع معتبر است.

جریان خروجی به حالت باتری بستگی دارد. این شارژر ولتاژ باتری، دما و زمان شارژ آن را کنترل می کند و جریان شارژ کافی را در هر زمان فراهم می کند.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید