مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع گلس و محافظ صفحه نمایش

خرید عمده گلس گوشی برای محافظت در برابر خط و خشفروش ویژه و عمده انواع گلس تا 70 در صد تخفیفقیمت بهترین نوع مارک گلس گوشیفروشنده گلس فول ضدخش و مقاوم

گلس از لوازم جانبی گوشی هوشمند و تبلت می باشد، که نقش مهمی در محافظت از صفحه نمایش آن ها را خواهد داشت. اگر چه امروزه شرکت های تولید کننده ی تبلت و گوشی هوشمند، در تلاش هستند تا گوشی هایی را تولید کنند که ضد خش باشد ولی با این حال استفاده از گلس طول عمر گوشی های هوشمند را افزایش می دهد. 

با توجه به این که هر روزه مدل های متنوعی از گلس وارد بازار می شود بنابراین  پیشنهاد می کنیم که برای خرید گلس، ابتدا انواع گلس را بشناسیم و سپس به فروشگاه های تخصصی در زمینه موبایل و لوازم جانبی مراجعه کرده و مدل مورد نظر را مطابق با گوشی هوشمند خود خریداری نماییم. البته مکان هایی هم وجود دارند که فروش عمده گلس و سایر لوازم جانی گوشی های هوشمند را برعهده دارند، که معمولا فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی در سطح شهر، با مراجعه به این مکان ها، به صورت عمده و قیمت پایین تری، لوازم جانبی مربوط به گوشی های هوشمند را تهیه می کنند. 

فروش عمده انواع گلس و محافظ صفحه نمایش

خرید عمده گلس گوشی برای محافظت در برابر خط و خش

خرید عمده گلس گوشی برای محافظت در برابر خط و خشهمان طور که می دانیم گلس وسیله ای است که از صفحه گوشی هوشمند در برابر عواملی چون خش و ضربه محافظت می کند و به همین دلیل از ضروری ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند محسوب خواهد شد. ولی قبل از هر چیزی لازم است که با انواع گلس آشنا شده و مزایا و معایب هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.

در حقیقت گلس ها به سه دسته گلس شیشه ای، گلس پلاستیکی یا نانو گلس و گلس فول  تقسیم بندی می شوند.

گلس های شیشه ای نسبت به نمونه های پلاستیکی به دلیل ضخامت و شفافیتی که دارد به راحتی قابل تشخیص است و در گلس های شیشه ای به دلیل شفافیتی که دارد نور و وضوح صفحه نمایشگر موبایل را به خوبی عبور داده و به دلیل ضخامتی که دارد ضربه پذیری بالاتری نسب به نمونه های دیگر خواهد داشت، اما همین ضخامت بر روی ظاهر گوشی اثر منفی می گذارد.

هم چنین به راحتی بر روی صفحه گوشی هوشمند نصب می شود ولی این نوع از گلس را برای گوشی هایی که لبه های منحنی دارند توصیه نمی کنیم.

نوع دیگر از گلس ها گلس های پلاستیکی می باشند، که نسبت به نمونه های دیگر ارزان تر بوده ولی به علت جنسی که دارند از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. این نوع از گلس ها شفافیت چندانی نداشته و بنابراین صفحه نمایش گوشی هوشمند، وضوح بالایی نخواهد داشت. البته قیمت گلس ساده پلاستیکی از نمونه های دیگر ارزان تر بوده و فقط صفحه نمایش گوشی هوشمند را در برابر خش خوردگی محافظت می کند و در برابر عواملی چون ضربه و شکستگی خیلی مقاوم نخواهد بود، اما گلس های پلاستیکی یا نانو گلس ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، برای گوشی هایی که دارای لبه های منحنی بوده، مناسب تر می باشند، ولی به دلیل ضخامت کمی که دارند نصب آن ها سخت تر از مدل شیشه ای می باشد ولی به دلیل چسبندگی بالایی که دارند، در زمان چسباندن هوا و گرد و خاک در زیر آن جمع نمی شود.

 و اما نمونه دیگری از گلس ها، مدل فول گلس می باشد و در حقیقت تولید گلس فول به این منظور بود که تمام صفحه نمایش را به طور کامل بپوشاند و با  قرار گرفتن بر روی دوربین جلوی موبایل، آن را هم از ضربه پذیری محافظت خواهد کرد و با استفاده از فول گلس برای صفحه نمایش گوشی هوشمند خود مطمئن می شوید که آب به زیر گلس نفوذ نکرده و صفحه هوشمند شما هیچ گونه خش خوردگی و ضربه ای را نمی بیند.

فروش ویژه و عمده انواع گلس تا 70 در صد تخفیف

همان طور که می دانیم معمولا گوشی های هوشمند هر روزه از لحاظ مدل ارتقاء می یابند و روز به روز پیشرفته تر خواهند شد، که این تغییرات شامل حال صفحه های نمایش آن ها هم می باشد. 

از آن جایی که معمولا هر مدل از گوشی هوشمند، نیاز به لوازم جانبی مخصوص به خود می باشد، بنابراین گلس هایی هم که در فروشگاه لوازم جانبی موبایل موجود هستند مطابق با مدل های گوشی هوشمند ارائه شده، به فروش می رسند و با قدیمی شدن گوشی، گلس ها هم از دوره ی فروش خارج خواهند شد و این یکی از عواملی است که منجر می شود تا یک سری از مدل های گلس از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند.

البته لازم به ذکر است که اگر قصد خرید انواع گلس را به صورت جزئی و یا عمده دارید به سراغ نمایندگی های لوازم جانبی موبایل رفته و یا از مرکز عمده فروشی این محصولات تهیه نمایید تا محصول مورد نظر را با بهترین قیمت و  بالاترین کیفیت خریداری کنید.

قیمت بهترین نوع مارک گلس گوشی

قیمت بهترین نوع مارک گلس گوشیدر حقیقت گلس ها هم مانند سایر لوازم جانبی موبایل با توجه به نوع و مدلی که برای آن ها در نظر گرفته شده اند، قیمت های متفاوتی را خواهند داشت و با توجه به جدید بودن مدل گوشی هوشمند مورد نظر، قیمت گلسی که مختص به این گوشی در نظر گرفته می شود، افزایش می یابد. 

اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که نمونه های تقلبی زیادی با قیمت ارزان تری در بازار وجود دارد که نه تنها از صفحه گوشی هوشمند شما در برابر ضربه و خش خوردگی محافظت نمی کند، بلکه باعث کند شدن عملکرد صفحه نمایش شده و بر عملکرد گوشی اثر منفی خواهد گذاشت.

فروشنده گلس فول ضدخش و مقاوم

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، به خصوص در زمینه تولید گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آن، روزانه مدل های جدیدی وارد بازار می گردد، بنابراین توصیه می کنیم در صورتی که تصمیم به خرید گلس برای گوشی هوشمند خود را دارید، ابتدا با مراجعه به فروشگاه های لوازم جانبی موبایل، از طریق فروشنده لوازم جانبی اطلاعات لازم در زمینه انواع گلس های موجود در بازار را کسب کرده و هماهنگی گلس مورد نظر را برند گوشی خود بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

البته لازم به ذکر است، یکی از خدمات ویژه ای که فروشنده ها بعد از خرید گلس انجام می دهند، چسباندن گلس بر روی صفحه گوشی هوشمند می باشد، که این کار نیاز به مهارت ویژه ای دارد تا در زمان چسباندن گلس به صفحه گوشی هیچ گونه هوا و گرد و غباری در بین صفحه و گلس قرار نگیرد.

محمد نیک پور

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد نیک پور

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09126999431

  شماره دفتر: 02155357006

  شماره دفتر: 02155357002

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Mohammad.nikpoor55@gmail.cam

telegram icon تلگرام : lavazemjanebinirvana@

مجموعه کیس نیروانا شما را به خرید بهترین محصولات  لوازم جانبی موبایل دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید